subota, 8. svibnja 2010.

Ca?!

Ma vo pren čitan komentar nekog pod sinonimom "rojak". Kaže on da vlast neda Donadiću da popravi sa šoldiman od izlozbe krov na mistu na kom pušća. Je vo moguće? Ja mislin da je jerbo ipak vo je naš lipi prokleti Pag. Kaj lipo..... Sad mi dojde da izbeštiman onin .... Ma nima besede ku moren nać za izrazit se.... Javna sramoto..... Doć ćeš kako si i došla.... I sve će ostat po starom, u naš lipi grad prokletog lopovskog jadnog izopačenog mentaliteta..... Pogej vo, beštiman po sebi..... Ma nek sve lipo ode u neku stvar kad je vako... Neka mi neki najde još jedno misto na svitu di voga ima molin vas jerbo ću si vlasi pogulit..... E vlasti moja, niže ca si pala ne moreš..... Ali kolo sreće se okreće, tko bi gore sad je dole... Živim u nadi ;)

Broj komentara: 5:

  1. jedno misle drugo govore treče rade
    više i neznaju kome su što rekli i sad se koprcaju u lažima

    OdgovoriIzbriši
  2. uvijek može biti gore

    OdgovoriIzbriši
  3. lakše malo, pusti tih ca ti puniju glavu, u tvome tekstu ima puno mržnje i laži. tanka je granica između demokracije i provokacije...
    provjeri neke informacije prije nego ih napišeš, jer kaj ca sam govoriš : sve se vraća, sve se plaća...

    OdgovoriIzbriši
  4. covik ti je lipo napisa da živi u nadi
    ha ha ha

    OdgovoriIzbriši
  5. Ca van smita ovo ca ovdi piše??
    Nama se oće na nam vlast provjerava i usklađiva sa zakonom svoje radnje!

    OdgovoriIzbriši