subota, 1. svibnja 2010.

500 razloga za sramotu....

Vo san se napokon torna...Ima san tehničkih problema pa nisan moga pisat ali sad san tu..Isprike....

Nešto san cu da ko bude kakvog referenduma da ce se vrtit svotice od 500 jura za glas... Pa se mislin, ma je vo moguće? Ca se u moj lipi Pag vo more događat??? Ca neki judi ki ti se pariju dobri delaju drugacije kad ih ne vidis? Ko je tako, a i ne bi se cudi, onda se nadan da će svaki ki ih uzme uživat u njiman...a kasnije kad mu se svit okrene naopako neka se ne cudi, sam je to nacini....
Ponos judi, ponos.....Neki furešti i mehanički odljev se više brineju za ovi grad od "pravih pažanov" ki svoje zemje vamo više nimaju....Zac? Pa za kanalić.......Jadna van srića....

Broj komentara: 11:

  1. Ma molim te koju su to pravi pažani? I nemoj molim te djelit jude na prave i ne prave pažane! Tko si ti da možeš sudit tko je pravi a tko nije? Ostavi se ćakul svoje druge mentorice Rosane i ćapaj se libra i ove biologije koja ti leži. Ne daj judima govora o sebi i glupostima koje izjaviš a proizašle su iz zaluđenosti idejama naše Ross. Osvrni se oko sebe i pogledaj tko su ti pravi prijatelji a tko ti samo mrače oči. Ja za kanal nisam nikada bila niti ću biti, ali žalosti me što neki ljudi svojim frustracijama i ekoističnosti blate vas mladih. Ostavi se blaćenja i kanala, ostavi se pažana i nepažana, uvati se biologije, tu si tata mata... a ove svinjarije će nestat kako su i došle jer isti oni koji ti danas viču ja sam protiv su u ne tako da vnoj prošlosti vikali kanal nam je prijeko potreban....

    OdgovoriIzbriši
  2. 1. ja niman nikakve veze sa onin na koga aludiraš 2. more bit van Ross smita, ali onaj ki išće istinu uvik smita ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Da nije ovog interneta stvarno ne bi znali kakvih idiota imamo. A ovaj komentar gori je jedan od jačih po tom pitanju. Promašio je blog, ovako nešto bi trebao poslati onoj glupači koja je tekst o krvnim zrncima napisala, a drugi dio poći kod Ross pa joj objasniti kojim je ona to idejama zaluđena.
    Ah da, zaboravih da si ti vrlo lako jadničak o čiji se ego ili pošteno ime netko očešao, pa sad tražiš vlasnike svih blogova ili stranica koje imaju veze s Pagom, naravno u virtualnom životu, jer za sve ostalo ti se tresu gaće.

    OdgovoriIzbriši
  4. lol, ko da si mene pitala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakvi su ovo komentari? To me podsjeća na Pagpress blogera koji proba podvaliti apatiju (ma neće sve samo od sebe nestati, garantiram jer preveliki su novci već u igri). Treba se boriti protiv onih koji žive u Pagu a ne za Pag. Ili na Škofuna koji čeka da mu neko da njegovo mišljenje. Sramotno!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. E moja Potrka (ni doma te ne voliju, a vidila sam kako si bila jaka u vječnicu)... bori se za dobro svih nas ali isto svoju firmu moraš istaknut he he he.. a jadna. Mož mi se smija dva dana koliko si jadna, reka mi je da si ti i tvoj dragi zamukli kad je Njok odgovori.... A ti Ross imaš dobro srce samo ovo oko tebe je zlo pa ti iti ku kod žbodicu.... nisam ti niš zamirila, baš naprotiv, samo pametna budi jer ti to moreš

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo budale opet. Ako nije blog od maloga, onda je od Ross, ako nije od Ross ondje je od Potrke koju doma ne voliju, a ako nije ni njen da ni od tvoga muža? lol

    OdgovoriIzbriši
  8. Pogaj Ross al te Rade motorincić Pincić fali. Vode imaš dobro srce a okolo šotovoće da si isfrustrirana govori, da ti fali one stvari i da si se sva posukvala od jubomore.

    OdgovoriIzbriši
  9. Blog nije od Ross, ni malog, ni Potrke ni njenog muža... Big brother je u Pag svajdi al doslovno svajdi :))I moj prijedlog je da se ostavimo teme cigov jerbo nećete poć dalje od teza...Uvatite se važnijeg problema a to je i vaš i moj PAG...Malo ideja kako ćemo privuć goste vu turističku sezonu jerbo tu nan leže šoldi za sve projekte a projektima se gre naprid. Malo konstruktivnih prijedloga a ne samo gunganje ne bi bilo loše a?

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo Pagheroe!
    I eto projekta: Od dva-tri magazina napravit kongresni i visenamjenski centar. S time bi se moglo privuci poduzeca, organizacije i udruge diljem hrvatske, pa cak i europe. A taj prostor bi se mogao iznajmljivati i domacem stanovnistvu npt. za pir... Gosti bi bili smjesteni u hotelima i isti bi mogli donositi hranu i pice (catering).... Slicno Arsenalu u Zadru. I eto dodatne grane turizma koja ujedno i produzuje sezonu, posla za hotele, posla za pazane...!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. za 3 pira godišnje????? o svašta....Ko bude zimi plakat će da njin je merzlo u veštice...kakve li se samo ideje mogu rodit!!! aahahhahhaha

    OdgovoriIzbriši